エージェント・オリンピアード:成沢千明の感想

  • 投稿日:
  • by
  • カテゴリ:

IMG_52551.jpg成沢千明
2017/06/29 16:09:54
【どんだけ遅いんだよAgent Olympiad振り返りポスト】
(english to follow)
#AgentOlympiad に参加された皆さん、ニコ生で観てくれた皆さん、そして応援しに来ていただいたパートナーのみなさん、ありがとうございました!夜遅くまでお疲れ様でした。( ˘ω˘)スヤァ

この数ヶ月間は長い道のりでした。どれだけ事前に準備しても、当日ギリギリにかかわらず変更する事も出てくる。これはナイアンティックならでは起きてもおかしくないと学びました。だって、常にみんなに良いエクスペリエンスを提供したいから。それに対して嫌な顔ひとつせず臨機応変に行動してくれたドワンゴさん、神です。

応募したエージェントの動画とG+全部観てたので、当日は実物がいてちょっとドキドキしてました。私は知ってるけど、向こうは誰このネーチャンって思われちゃうから中々声掛けれなかったお\(^o^)/オワタ。とりあえず影に隠れてみんなをみつめる。|ω・`)ノ ヤァ

(でもカップラーメン30秒内で食べようとした動画のエージェントが目の前にいたのでこれは見逃せへんなと挨拶を。)

視聴者・参加者のポストやフィードバック色々読ませていただきましたφ(..)メモメモ。

楽しい、おもしろかった、などポジティブなコメントがたくさんあってとても嬉しいです。(´;ω;`)ブワッ 茸さんと百花繚乱さん、超ウケましたね。アメリカ人のエージェントにイングレスプレイ歴を聞いた茸さんが「2 and a half years」の解答に対して、「200 years!?」のリアクションには腹筋崩壊した(^Д^)プギャー

数少ない写真シェアします。。。あまりにも少なすぎて石塚に数枚寄付していただきました。次回はバシャバシャ撮るぞ。

IMG_2043.JPG2017-06-28 (1).jpgFullSizeRender 10.jpgFullSizeRender 11.jpgFullSizeRender 10 copy.jpg

I'd be lying if didn't say that I'm glad Agent Olympiad is over with! It was an exhilarating event by any means and I was so glad to hear that it was enjoyed by many! But oh boy was it a long way coming to make this event happen; it definitely wasn't a walk in the park. I've learned so much and hope that we can continue to provide the best experience possible for everyone.

As I have previously viewed all the agent submissions and kinda stalked their G+ profiles, it was actually exciting to see them in person! But I didn't want to creep them out by talking to them so I kept a low profile and admired them all from a distance. I promise I won't be such a creeper next time.

A big shout out to my Niantic family in Tokyo, Raza, Pooja, and our partners Softbank and Itoen for your support! And of course, this wouldn't be the success it is without Dwango and their amazing team. Will Akira return with a second Olympiad...!? We shall see....